Puzzle-puzzle.cz
Zákaznická linka: 573 333 467
Stavebnice-hry.cz nakupte za jedno dopravné

Dodací a platební podmínky

společnosti Matyska a.s. se sídlem Slobodova 608, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, IČ: 63490277

U každé položky uvádíme dostupnost zboží.
  • Skladem - zboží máme fyzicky v našem skladu. Výjimečně se může stát, že si stejné zboží objedná větší počet lidí současně než je naše skladová zásoba. V takovém případě Vás budeme kontaktovat s informací, kdy bude Vaše objednávka vyřízena.
  • Expedice do týdne - vaši objednávku odešleme nejpozději 6.pracovní den od objednání. Snažíme se, aby objednávka odešla co nejdříve.
  • Na dotaz - zjistíme dostupnost objednané položky a e-mailem Vás informujeme o datu vyřízení objednávky.

Výsledná cenu za dopravu a platbu je součet obou cen.
 

Doprava

Česká pošta - Balík Do ruky (ČR) 99 Kč
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení, informace o uložení
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Dodání: doručuje v době 8-16 hod., v lokalitách krajských měst v časových pásmech 8-14 hod. a 13-19 hod. Pokud máte balíček na dobírku, zaplatíte hotově. Někteří doručovatelé mohou již být vybaveni terminálem pro úhrady platební kartou.
Když Vás nezastihne: zanechá oznámení v poštovní schránce a uloží zásilku na dodací poště uvedené na lístku. Balík na poště čeká 7 kalendářních dnů, poté se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení (změna doručení u České pošty)
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně veškerých obalů a součástí. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

PPL balík (ČR) 99 Kč
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky, případně v sobotu
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení
Sledování zásilky: na stránkách PPL (https://www.ppl.cz/)
Dodání: doručuje v době 8-18 hod. Před doručením Vás řidič kontaktuje (telefonicky nebo SMS) a upřesní čas doručení. Pokud máte balíček na dobírku, můžete zaplatit hotově nebo platební kartou přes terminál řidiče.
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku následující pracovní den. V případě dalšího neúspěchu je zásilka uložena, kde čeká 7 kalendářních dnů, než se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- možnost doručení ve večerních hodinách 17-21 hod. (pouze ve vybraných lokalitách)
- změna termínu doručení, místa doručení, možnost uložení na depu nebo PPL ParcelShopu
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci u společnosti PPL do tří pracovních dnů od převzetí zásilky vyplněním formuláře na internetu, telefonicky nebo emailem. Pro účely reklamačního řízení přepravce je nutné ponechat veškeré přepravní obaly a se zásilkou nemanipulovat. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

Osobní odběr - Bystřice p.Hostýnem 0 Kč
Připraveno k vyzvednutí: během pracovního dne
Adresa: Matyska a.s., Slobodova 608, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, GPS souřadnice 49.3926864N, 17.6669194E
Avizo: SMS po nachystání zboží
Reklamace: Reklamace řešíme individuálně a k Vaší spokojenosti

Dodání na Slovensko 169 Kč
Dodací lhůta: 2-3 pracovní dny po odeslání zásilky
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení
Sledování zásilky: na stránkách PPL (https://www.ppl.cz/), po předání zásilky společnosti DHL Slovensko můžete sledovat na stránkách DHL Slovensko (https://www.dhlparcel.sk/)
Dodání: doručuje v době 8-18 hod. Před doručením Vás řidič kontaktuje (telefonicky nebo SMS) a upřesní čas doručení. Pokud máte balíček na dobírku, můžete zaplatit hotově v EUR nebo platební kartou přes terminál řidiče.
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku následující pracovní den. V případě dalšího neúspěchu je zásilka uložena, kde čeká 7 kalendářních dnů, než se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení, možnost uložení na depu nebo DHL ParcelShopu
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci u společnosti DHL Slovensko do tří pracovních dnů od převzetí zásilky telefonicky. Pro účely reklamačního řízení přepravce je nutné ponechat veškeré přepravní obaly a se zásilkou nemanipulovat. Doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

Výdejní místo - Geis point 59 Kč
Připraveno k vyzvednutí: nejdříve za 4 pracovní dny
Maximální parametry zásilky: 80 x 60 x 42 cm, váha do 15 kg
Úložní doba: standardně 7 dnů
Seznam výdejen Geis Point: http://www.geispoint.cz/
Avizo: Informace o odeslání zásilky, SMS o doručení zásilky na výdejní místo Geis Point
Sledování zásilky: na stránkách Geis Point (http://www.geispoint.cz/)
Doplňkové služby
- možnost dodatečně přesměrovat zásilku na jiné výdejní místo
Reklamace: Reklamovat poškození zásilky lze pouze při převzetí, po podepsání převzetí již nelze reklamovat!
Zadejte PSČ nebo název obce:

PPL ParcelShop - výdejní místo (ČR) 97 Kč
  • dodání následující pracovní den po odeslání na Vámi vybrané výdejní místo PPL ParcelShop
  • sledování zásilky na webových stránkách PPL
  • při objednávce nad 1500,- Kč doprava zdarma
Zadejte PSČ nebo název obce:

Geis balík (ČR) 99 Kč
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení
Sledování zásilky: na stránkách Geis Global Logistics (sledování zásilky)
Dodání: před doručením Vás řidič kontaktuje telefonicky a upřesní čas doručení. Pokud máte balíček na dobírku, můžete zaplatit hotově nebo platební kartou přes terminál řidiče.
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku následující pracovní den. V případě dalšího neúspěchu je zásilka uložena, kde čeká 7 kalendářních dnů, než se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo Geis Point, zásilka musí splňovat podmínky rozměrů a váhy pro zaslání na výdejní místo
Reklamace: Reklamovat poškození zásilky lze pouze při převzetí, po podepsání převzetí již nelze reklamovat!

Na poštu - Česká pošta (ČR) 99 Kč
Připraveno k vyzvednutí: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Úložní doba: standardně 7 dnů
Seznam výdejních pošt:
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den jeho podání a v den doručení, informace o uložení
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- doručení na adresu za příplatek
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně veškerých obalů a součástí. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
Zadejte PSČ nebo název obce:

Platba

Při převzetí (dobírka) 39 Kč
  • platíte až při převzetí balíku od přepravce nebo na výdejním místě
  • ČR v Kč
  • SR v EUR
  • u vybraných přepravců lze platit při převzetí platební kartou (doporučujeme informovat se předem)

Hotově při osobním odběru 0 Kč
  • platba při převzetí objednávky na adrese osobního odběru Slobodova 608, Bystřice pod Hostýnem nebo na výdejním místě Geis Point (dle typu doručení)

Platba bankou předem 0 Kč
  • ušetříte za dobírkovné
  • platíte předem na účet po obdržení informací. Pro ČR: variabilní symbol a číslo účtu se zobrazí po objednání a současně budou platební údaje zaslány e-mailem, pro SR: platební údaje v měně EUR jsou zaslány v samostatném e-mailu během pracovního dne.
  • objednávka je odeslána po připsání platby (pokud je objednané zboží skladem)

Platební kartou přes internet 0 Kč
Okamžitá platba kartou online
  • Akceptujeme platební karty Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard
  • Platba kartou (zadání platebních údajů) probíhá na zabezpečených stránkách banky Česká spořitelna a.s.
  • Údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance.
  • Naše společnost Matyska a.s. nemá přístup k zadaným údajům o Vaší platební kartě.
ZÁKAZNICKÁ LINKA
Máte dotaz? Neváhejte nás kontaktovat.
Potřebujete poradit jaký pěnový koberec koupit? Rádi Vám pomůžeme s výběrem.

e-mail: info@puzzle-puzzle.cz tel.: 573 333 467 8:00 - 16:30 hod.
INFORMACE
  • Objednávky přijaté do 13:00 v pracovní den se všemi položkami skladem a platbou na dobírku odesíláme v den objednávky.
  • Přepravce doručuje zásilku následující pracovní den.
  • O odeslání objednávky Vás informujeme e-mailem s možností sledování zásilky přes internet.
NOVINKY NA E-MAIL
Na našich stránkách se stále něco děje ...
Chcete být 1x měsíčně informováni
o novinkách? Vyplňte prosím svůj e-mail a klikněte na šipku.
Podložky pro skládání puzzle Lepit puzzle Rámovat puzzle
Internetový obchod
specializovaný na karty,
stolní i společenské hry,
Playmobil, magnetické
a jiné stavebnice.
Stavebnice a hry
pro děti i dospělé !
www.stavebnice-hry.cz