Přihlášení do velkoobchodu

Velkoobchod

Zboží prodáváme nejen koncovým maloobchodním zákazníkům, ale také zásobujeme kamenné i internetové prodejny hraček a souvisejícího zboží nabízeného na našich stránkách v ČR i SR za velkoobchodní ceny.

Máte-li zájem prodávat naše výrobky, zašlete prosím na adresu info@puzzle-puzzle.cz následující údaje o Vaší společnosti:
  • kopie Živnostenského listu
  • kopie Osvědčení o DIČ, pokud jste plátci DPH
  • telefonický kontakt

Podmínky pro velkoobchodní odběr

Platební podmínky

Minimální velkoobchodní odběr je 1500 Kč bez DPH.

Způsoby platby:
  • dobírka
  • platba předem na účet
  • v hotovosti při osobním odběru

U objednávek nad 3000 Kč bez DPH je poštovné a balné zdarma (platí pouze pro ČR - pro jiné země individuálně).

Pro objednávky do 3000 Kč bez DPH je cena přepravu stanovena jednotně - při platbě na dobírku 138 Kč, při platbě předem na účet 99 Kč.

Dodací lhůty

Pokud je veškeré objednané zboží skladem a zvolena platba hotově, expedice zboží probíhá do 24 hodin případně dle dohody. V případě platby předem na účet odesíláme zásilku až po připsání částky.
Pokud objednané množství jednotlivého zboží převyšuje naši skladovou zásobu, nebo zboží nebylo v době objednání skladem, informujeme zákazníka o dodací lhůtě, v jaké jsme schopni výrobek zajistit.
Stav u výrobku je uveden "skladem", pokud máme alespoň jeden kus zboží opravdu na skladě. V případě nízkého stavu skladu si vyhrazujeme právo objednávku vyskladnit až po navezení dostatečné skladové zásoby. O této skutečnosti zákazníka neprodleně informujeme.

Způsob dodání

Kompletní zásilky odesíláme prostřednictvím České pošty na kterékoliv místo v ČR do 2 pracovních dnů, dodání je do druhého pracovního dne od expedice.
Dodávky na Slovensko realizujeme prostřednictvím PPL - doručuje DHL Slovakia.
Je možný také osobní odběr v místě sídla naší firmy.

Reklamace

Na prodávané výrobky je poskytována zákonem stanovená záruční lhůta 2 roky.
Reklamaci je nutno nahlásit e-mailem ještě před odesláním reklamovaného zboží na naši adresu. Po obdržení informací o reklamovaném zboží se zákazníkem dohodneme způsob řešení a o postupu vyřizování reklamace průběžně informujeme.
V případě poškození zásilky je nutno zboží reklamovat do 3 pracovních dnů.