Způsoby doručeníZpůsoby platbyDárkové poukazyKontaktyAkce, slevy, výprodeje

Způsoby doručení objednaného zboží

Zboží zasíláme nejen do České republiky, ale také na Slovensko a do ostatních zemí světa. Zákazníci z České republiky mohou využít zaslání na zadanou adresu nebo si vybrat z velkého množství odběrních míst a objednané zboží si vyzvednout osobně.

RYCHLÝ PŘEHLED

Zaslání na adresu:

Česká pošta - Balík Do ruky (ČR)
2 - 3 pracovní dny
99 Kč
nad 1500 Kč zdarma
PPL balík (ČR)
2 - 3 pracovní dny
99 Kč
nad 1500 Kč zdarma
Geis balík (ČR)
2 - 3 pracovní dny
99 Kč
nad 1500 Kč zdarma
Dodání na Slovensko
3 - 4 pracovní dny
169 Kč
nad 4000 Kč zdarma

Osobní vyzvednutí:

Na poštu - Česká pošta (ČR)
min. 2 pracovní dny
99 Kč
nad 1500 Kč zdarma
PPL ParcelShop - výdejní místo (ČR)
min. 2 pracovní dny
97 Kč
nad 1500 Kč zdarma
Výdejní místo - Geis point
min. 4 pracovní dny
66 Kč
nad 1500 Kč zdarma
Osobní odběr - Bystřice p.Hostýnem
během pracovního dne
zdarma

Dodací lhůta platí v případě, že jsou všechny objednané položky skladem, a může se lišit v závislosti na zvoleném způsobu platby. Zboží objednané do 13:00 předáváme přepravcům ten samý pracovní den. Víkendové objednávky vyřizujeme v pondělí (pokud není svátek).

Zaslání na adresu:

1. Česká pošta - Balík Do ruky (ČR)

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení, informace o uložení
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Dodání: doručuje v době 8-16 hod., v lokalitách krajských měst v časových pásmech 8-14 hod. a 13-19 hod. Pokud máte balíček na dobírku, zaplatíte hotově. Někteří doručovatelé mohou již být vybaveni terminálem pro úhrady platební kartou.
Když Vás nezastihne: zanechá oznámení v poštovní schránce a uloží zásilku na dodací poště uvedené na lístku. Balík na poště čeká 7 kalendářních dnů, poté se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení (změna doručení u České pošty)
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně veškerých obalů a součástí. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

2. PPL balík (ČR)

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky, případně v sobotu
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení
Sledování zásilky: na stránkách PPL (https://www.ppl.cz/)
Dodání: doručuje v době 8-18 hod. Před doručením Vás řidič kontaktuje (telefonicky nebo SMS) a upřesní čas doručení. Pokud máte balíček na dobírku, můžete zaplatit hotově nebo platební kartou přes terminál řidiče.
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku následující pracovní den. V případě dalšího neúspěchu je zásilka uložena, kde čeká 7 kalendářních dnů, než se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- možnost doručení ve večerních hodinách 17-21 hod. (pouze ve vybraných lokalitách)
- změna termínu doručení, místa doručení, možnost uložení na depu nebo PPL ParcelShopu
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci u společnosti PPL do tří pracovních dnů od převzetí zásilky vyplněním formuláře na internetu, telefonicky nebo emailem. Pro účely reklamačního řízení přepravce je nutné ponechat veškeré přepravní obaly a se zásilkou nemanipulovat. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

3. Geis balík (ČR)

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení
Sledování zásilky: na stránkách Geis Global Logistics (sledování zásilky)
Dodání: před doručením Vás řidič kontaktuje telefonicky a upřesní čas doručení. Pokud máte balíček na dobírku, můžete zaplatit hotově nebo platební kartou přes terminál řidiče.
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku následující pracovní den. V případě dalšího neúspěchu je zásilka uložena, kde čeká 7 kalendářních dnů, než se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo Geis Point, zásilka musí splňovat podmínky rozměrů a váhy pro zaslání na výdejní místo
Reklamace: Reklamovat poškození zásilky lze pouze při převzetí, po podepsání převzetí již nelze reklamovat!

4. Dodání na Slovensko

Dodací lhůta: 2-3 pracovní dny po odeslání zásilky
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení
Sledování zásilky: na stránkách PPL (https://www.ppl.cz/), po předání zásilky společnosti DHL Slovensko můžete sledovat na stránkách DHL Slovensko (https://www.dhlparcel.sk/)
Dodání: doručuje v době 8-18 hod. Před doručením Vás řidič kontaktuje (telefonicky nebo SMS) a upřesní čas doručení. Pokud máte balíček na dobírku, můžete zaplatit hotově v EUR nebo platební kartou přes terminál řidiče.
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku následující pracovní den. V případě dalšího neúspěchu je zásilka uložena, kde čeká 7 kalendářních dnů, než se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení, možnost uložení na depu nebo DHL ParcelShopu
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci u společnosti DHL Slovensko do tří pracovních dnů od převzetí zásilky telefonicky. Pro účely reklamačního řízení přepravce je nutné ponechat veškeré přepravní obaly a se zásilkou nemanipulovat. Doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
Osobní vyzvednutí:

5. Na poštu - Česká pošta (ČR)

Připraveno k vyzvednutí: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Úložní doba: standardně 7 dnů
Seznam výdejních pošt:
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den jeho podání a v den doručení, informace o uložení
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- doručení na adresu za příplatek
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně veškerých obalů a součástí. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

6. PPL ParcelShop - výdejní místo (ČR)

  • dodání následující pracovní den po odeslání na Vámi vybrané výdejní místo PPL ParcelShop
  • sledování zásilky na webových stránkách PPL
  • při objednávce nad 1500,- Kč doprava zdarma

7. Výdejní místo - Geis point

Připraveno k vyzvednutí: nejdříve za 3 pracovní dny
Maximální parametry zásilky: 80 x 60 x 42 cm, váha do 15 kg
Úložní doba: standardně 7 dnů
Seznam výdejen Geis Point: http://www.geispoint.cz/
Avizo: Informace o odeslání zásilky, SMS o doručení zásilky na výdejní místo Geis Point
Sledování zásilky: na stránkách Geis Point (http://www.geispoint.cz/)
Doplňkové služby
- možnost dodatečně přesměrovat zásilku na jiné výdejní místo
Reklamace: Reklamovat poškození zásilky lze pouze při převzetí, po podepsání převzetí již nelze reklamovat!

8. Osobní odběr - Bystřice p.Hostýnem

Připraveno k vyzvednutí: během pracovního dne
Adresa: Matyska a.s., Slobodova 608, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, GPS souřadnice 49.3926864N, 17.6669194E
Avizo: SMS po nachystání zboží
Reklamace: Reklamace řešíme individuálně a k Vaší spokojenosti

NEWSLETTER:

Chcete dostávat nejnovější informace a vědět o akcích a novinkách jako první?
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.