Zaslání na adresu:
1. Balík Do ruky - Česká pošta
Pro vybraná PSČ si můžete vybrat čas doručení 8 - 14 hod. nebo 13 - 19 hod. (volíte při zadání PSČ v dalším kroku košíku).
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení, informace o uložení Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky) Dodání: ve vybraných lokalitách dle Vašeho výběru v době 8-14 hod. nebo 13-19 hod. , v ostatních 8-16 hod. Pokud máte balíček na dobírku, zaplatíte hotově. Někteří doručovatelé mohou být vybaveni terminálem pro úhrady platební kartou. Když Vás nezastihne: zanechá oznámení v poštovní schránce a uloží zásilku na dodací poště uvedené na lístku. Balík na poště čeká 7 kalendářních dnů, poté se k nám vrací zpět. Doplňkové služby - změna termínu doručení, místa doručení (změna doručení u České pošty) - opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení, informace o uložení Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky) Dodání: ve vybraných lokalitách dle Vašeho výběru v době 8-14 hod. nebo 13-19 hod. , v ostatních 8-16 hod. Pokud máte balíček na dobírku, zaplatíte hotově. Někteří doručovatelé mohou být vybaveni terminálem pro úhrady platební kartou. Když Vás nezastihne: zanechá oznámení v poštovní schránce a uloží zásilku na dodací poště uvedené na lístku. Balík na poště čeká 7 kalendářních dnů, poté se k nám vrací zpět. Doplňkové služby - změna termínu doručení, místa doručení (změna doručení u České pošty) - opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
2. WE|DO na adresu
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem.
Sledování zásilky: na stránkách WE|DO
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo nebo výdejního boxu
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
3. PPL balík
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky, případně v sobotu
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení
Sledování zásilky: na stránkách PPL (https://www.ppl.cz/)
Dodání: doručuje v době 8-18 hod. Před doručením Vás řidič kontaktuje (telefonicky nebo SMS) a upřesní čas doručení. Pokud máte
balíček na dobírku, můžete zaplatit hotově nebo platební kartou přes terminál řidiče.
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku následující pracovní den. V případě dalšího neúspěchu je zásilka uložena, kde
čeká 7 kalendářních dnů, než se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- možnost doručení ve večerních hodinách 17-21 hod. (pouze ve vybraných lokalitách)
- změna termínu doručení, místa doručení, možnost uložení na depu nebo PPL ParcelShopu
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
4. DPD
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní.
Sledování zásilky: na stránkách DPD
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku znovu následující pracovní den.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo DPD Pickup v aplikaci DPD kurýr
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
5. WE|DO na adresu SK
Dodací lhůta: doručení do dvou pracovních dní po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem.
Sledování zásilky: na stránkách WE|DO
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo nebo výdejního boxu
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
6. DPD SK
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní.
Sledování zásilky: na stránkách DPD
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku znovu následující pracovní den.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo DPD Pickup v aplikaci DPD kurýr
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
7. WE|DO na adresu SK nadrozměr
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem.
Sledování zásilky: na stránkách WE|DO
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo nebo výdejního boxu
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
8. DPD DE
Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní.
Sledování zásilky: na stránkách DPD
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku znovu následující pracovní den.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo DPD Pickup v aplikaci DPD kurýr
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
Osobní vyzvednutí:
9. Balíkovna
Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.
Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS v okamžiku uložení zásilky na Vámi vybrané Balíkovně.
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Úložní doba: standardně 7 dnů, možnost prodloužení až na 15 dnů a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
10. Balíkovna BOX
Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.
Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS v okamžiku uložení zásilky na Vámi vybrané Balíkovně.
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Úložní doba: standardně 7 dnů, možnost prodloužení až na 15 dnů a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
11. WE|DO BOX
Připraveno k vyzvednutí: zpravidla následující pracovní den po odeslání zásilky.
(Informace k WE|DO BOXŮM)
Avizo:Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS a e-mail spolu s kódem, který budete potřebovat pro vyjmutí zboží z boxu. Zásilku si poté můžete vyzvednout kdykoliv během následujících 46 hodin, boxy jsou k dispozici nonstop.
Úhrada dobírkové částky:Boxy jsou vybaveny platební terminálem, takže dobírku můžete zaplatit platební kartou typu Visa a MasterCard. Platba v hotovosti bohužel není možná.
Sledování zásilky: na stránkách WE|DO (sledování zásilky)
Úložní doba: zásilka je v boxu uložena po dobu 46 hodin, není možné prodloužení úložní doby.
12. WE|DO Uloženka
Připraveno k vyzvednutí: obvykle za 1-2 pracovní dny po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS s informací, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Součástí zprávy je i heslo, které musí zákazník sdělit obsluze pro vydání zásilky.
Následuje ještě upozornění na blížící se konec úschovy, 3 dny před vypršením doby pro vyzvednutí zásilky.
Sledování zásilky: na stránkách WE|DO Uloženka (sledování zásilky)
Úložní doba: aktuálně 5 dnů, možnost prodloužení o 3 dny.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
13. Balík Na poštu - Česká pošta
Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.
Úložní doba: standardně 7 dnů
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den jeho podání a v den doručení
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- doručení na adresu za příplatek
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
14. Zásilkovna do 5kg
Zásilky o celkové hmotnosti do 5kg.
Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: po přijetí zásilky do přepravy, o pohybu na depu, o doručení na výdejní místo Zásilkovny nebo Z-Boxu.
Sledování zásilky: obdrží trasovací číslo zásilky, pomocí něhož může její pohyb sledovat na https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
Úložní doba: aktuálně v sezónu výdejní místo 5 dnů, možnost prodloužení o 2 dny, Z-BOX uložní doba 2 dny, možnost prodloužení o 1 den.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
15. Zásilkovna do 15kg
Zásilky o celkové hmotnosti do 10kg.
Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: po přijetí zásilky do přepravy, o pohybu na depu, o doručení na výdejní místo Zásilkovny nebo Z-Boxu.
Sledování zásilky: obdrží trasovací číslo zásilky, pomocí něhož může její pohyb sledovat na https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
Úložní doba: aktuálně v sezónu výdejní místo 5 dnů, možnost prodloužení o 2 dny, Z-BOX uložní doba 2 dny, možnost prodloužení o 1 den.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
16. PPL ParcelShop - výdejní místo
- dodání následující pracovní den po odeslání na Vámi vybrané výdejní místo PPL ParcelShop
- sledování zásilky na webových stránkách PPL
17. Osobní odběr - Bystřice p.Hostýnem
Připraveno k vyzvednutí: během pracovního dne
Adresa: Matyska a.s., Slobodova 608, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, GPS souřadnice 49.3926864N, 17.6669194E
Avizo: SMS po nachystání zboží
Reklamace: Reklamace řešíme individuálně a k Vaší spokojenosti