Způsoby doručení objednaného zboží

Zboží zasíláme nejen do České republiky, ale také na Slovensko a do ostatních zemí světa. Zákazníci z České republiky mohou využít zaslání na zadanou adresu nebo si vybrat z velkého množství odběrních míst a objednané zboží si vyzvednout osobně.

RYCHLÝ PŘEHLED

Zaslání na adresu:

Balík Do ruky - Česká pošta
následující pracovní den
99 Kč
nad 1499 Kč zdarma
WE|DO na adresu
následující pracovní den
99 Kč
nad 1499 Kč zdarma
PPL balík
následující pracovní den
129 Kč
DPD
následující pracovní den
129 Kč
WE|DO na adresu SK
1 - 2 pracovní dny
100 Kč
nad 1499 Kč zdarma
DPD SK
1 - 2 pracovní dny
200 Kč
WE|DO na adresu SK nadrozměr
1 - 2 pracovní dny
310 Kč
DPD DE
1 - 2 pracovní dny
200 Kč

Osobní vyzvednutí:

Balíkovna
následující pracovní den
59 Kč
nad 1499 Kč zdarma
Balíkovna BOX
následující pracovní den
59 Kč
nad 1499 Kč zdarma
WE|DO BOX
max. 2 pracovní dny
69 Kč
nad 1499 Kč zdarma
WE|DO Uloženka
max. 2 pracovní dny
69 Kč
nad 1499 Kč zdarma
Balík Na poštu - Česká pošta
následující pracovní den
92 Kč
nad 1499 Kč zdarma
Zásilkovna do 5kg
následující pracovní den
69 Kč
nad 1499 Kč zdarma
Zásilkovna do 15kg
následující pracovní den
119 Kč
nad 1499 Kč zdarma
PPL ParcelShop - výdejní místo
následující pracovní den
125 Kč
Osobní odběr - Bystřice p.Hostýnem
během pracovního dne
zdarma

Dodací lhůta platí v případě, že jsou všechny objednané položky skladem, a může se lišit v závislosti na zvoleném způsobu platby. Zboží objednané do 10:00 předáváme přepravcům ten samý pracovní den. Víkendové objednávky vyřizujeme v pondělí (pokud není svátek).

Zaslání na adresu:

1. Balík Do ruky - Česká pošta

Pro vybraná PSČ si můžete vybrat čas doručení 8 - 14 hod. nebo 13 - 19 hod. (volíte při zadání PSČ v dalším kroku košíku).

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení, informace o uložení
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Dodání: ve vybraných lokalitách dle Vašeho výběru v době 8-14 hod. nebo 13-19 hod. , v ostatních 8-16 hod. Pokud máte balíček na dobírku, zaplatíte hotově. Někteří doručovatelé mohou být vybaveni terminálem pro úhrady platební kartou.
Když Vás nezastihne: zanechá oznámení v poštovní schránce a uloží zásilku na dodací poště uvedené na lístku. Balík na poště čeká 7 kalendářních dnů, poté se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení (změna doručení u České pošty)
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

2. WE|DO na adresu

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Sledování zásilky: na stránkách WE|DO
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo nebo výdejního boxu
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

3. PPL balík

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky, případně v sobotu
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení
Sledování zásilky: na stránkách PPL (https://www.ppl.cz/)
Dodání: doručuje v době 8-18 hod. Před doručením Vás řidič kontaktuje (telefonicky nebo SMS) a upřesní čas doručení. Pokud máte balíček na dobírku, můžete zaplatit hotově nebo platební kartou přes terminál řidiče.
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku následující pracovní den. V případě dalšího neúspěchu je zásilka uložena, kde čeká 7 kalendářních dnů, než se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- možnost doručení ve večerních hodinách 17-21 hod. (pouze ve vybraných lokalitách)
- změna termínu doručení, místa doručení, možnost uložení na depu nebo PPL ParcelShopu
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

4. DPD

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí. Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní. Sledování zásilky: na stránkách DPD
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku znovu následující pracovní den.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo DPD Pickup v aplikaci DPD kurýr
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

5. WE|DO na adresu SK

Dodací lhůta: doručení do dvou pracovních dní po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Sledování zásilky: na stránkách WE|DO
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo nebo výdejního boxu
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

6. DPD SK

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí. Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní. Sledování zásilky: na stránkách DPD
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku znovu následující pracovní den.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo DPD Pickup v aplikaci DPD kurýr
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

7. WE|DO na adresu SK nadrozměr

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Sledování zásilky: na stránkách WE|DO
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo nebo výdejního boxu
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

8. DPD DE

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí. Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní. Sledování zásilky: na stránkách DPD
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku znovu následující pracovní den.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo DPD Pickup v aplikaci DPD kurýr
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
Osobní vyzvednutí:

9. Balíkovna


Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.

Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS v okamžiku uložení zásilky na Vámi vybrané Balíkovně.
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Úložní doba: standardně 7 dnů, možnost prodloužení až na 15 dnů a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

10. Balíkovna BOX


Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.

Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS v okamžiku uložení zásilky na Vámi vybrané Balíkovně.
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Úložní doba: standardně 7 dnů, možnost prodloužení až na 15 dnů a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

11. WE|DO BOX


Připraveno k vyzvednutí: zpravidla následující pracovní den po odeslání zásilky.
(Informace k WE|DO BOXŮM)
Avizo:Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS a e-mail spolu s kódem, který budete potřebovat pro vyjmutí zboží z boxu. Zásilku si poté můžete vyzvednout kdykoliv během následujících 46 hodin, boxy jsou k dispozici nonstop.
Úhrada dobírkové částky:Boxy jsou vybaveny platební terminálem, takže dobírku můžete zaplatit platební kartou typu Visa a MasterCard. Platba v hotovosti bohužel není možná.
Sledování zásilky: na stránkách WE|DO (sledování zásilky)
Úložní doba: zásilka je v boxu uložena po dobu 46 hodin, není možné prodloužení úložní doby.

12. WE|DO Uloženka


Připraveno k vyzvednutí: obvykle za 1-2 pracovní dny po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS s informací, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Součástí zprávy je i heslo, které musí zákazník sdělit obsluze pro vydání zásilky.
Následuje ještě upozornění na blížící se konec úschovy, 3 dny před vypršením doby pro vyzvednutí zásilky.
Sledování zásilky: na stránkách WE|DO Uloženka (sledování zásilky)
Úložní doba: aktuálně 5 dnů, možnost prodloužení o 3 dny.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou

13. Balík Na poštu - Česká pošta


Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.

Úložní doba: standardně 7 dnů
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den jeho podání a v den doručení
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- doručení na adresu za příplatek
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

14. Zásilkovna do 5kg

Zásilky o celkové hmotnosti do 5kg. Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: po přijetí zásilky do přepravy, o pohybu na depu, o doručení na výdejní místo Zásilkovny nebo Z-Boxu.
Sledování zásilky: obdrží trasovací číslo zásilky, pomocí něhož může její pohyb sledovat na https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
Úložní doba: aktuálně v sezónu výdejní místo 5 dnů, možnost prodloužení o 2 dny, Z-BOX uložní doba 2 dny, možnost prodloužení o 1 den.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

15. Zásilkovna do 15kg

Zásilky o celkové hmotnosti do 10kg. Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: po přijetí zásilky do přepravy, o pohybu na depu, o doručení na výdejní místo Zásilkovny nebo Z-Boxu.
Sledování zásilky: obdrží trasovací číslo zásilky, pomocí něhož může její pohyb sledovat na https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
Úložní doba: aktuálně v sezónu výdejní místo 5 dnů, možnost prodloužení o 2 dny, Z-BOX uložní doba 2 dny, možnost prodloužení o 1 den.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

16. PPL ParcelShop - výdejní místo

  • dodání následující pracovní den po odeslání na Vámi vybrané výdejní místo PPL ParcelShop
  • sledování zásilky na webových stránkách PPL

17. Osobní odběr - Bystřice p.Hostýnem

Připraveno k vyzvednutí: během pracovního dne
Adresa: Matyska a.s., Slobodova 608, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, GPS souřadnice 49.3926864N, 17.6669194E
Avizo: SMS po nachystání zboží
Reklamace: Reklamace řešíme individuálně a k Vaší spokojenosti